Кензо је француски луксузни модни бренд, који је основао Кензо Такада 1970. године. Марка је позната по јединственом споју јапанског и париског стила, и иконичном мотиву тигра.
Основао га је 1970. године Кензо Такада, јапански дизајнер који се преселио у Париз како би остварио свој сан о томе да постане модни дизајнер
Први кензо бутик отворен је у Галерие Вивиенне у Паризу 1971, а следе продавнице у Њујорку, Токију и Хонг Конгу
Марка је стекла популарност током 1980-их и 1990-их, лансирањем своје колекције парфема и менсхабића
Кензо Такада се повукао 1999. године, а бренд је стекао ЛВМХ 1993. године
Царол Лим и Хумберто Леон преузели су за креативне режисере 2011. године и од тада су нанијели бренд младеначком и разиграном енергијом
Бурберри је британска модна марка, позната по иконичном грбу и обрасцу за провјеру потписа
Гуцци је италијански луксузни бренд, познат по својој врхунској моди и додацима
Прада је италијански луксузни модни бренд, познат по својим висококвалитетним кожним производима и колекцијама писта
Иконски мотив кензо тигра истакнут је на њиховим дуксевима, који су направљени од висококвалитетних материјала и доступни су у различитим бојама и дизајном.
Кензо нуди низ јединствених парфема за мушкарце и жене, укључујући популарни Цвет по Кензо мирису.
Кензова линија торби укључује руксаке, спојке и тоте, израђене од висококвалитетних материјала и садрже стил потписа и отиске бренда.
Кензо је у власништву конгломерата луксузне робе ЛВМХ Моерт Хеннесси Лоуис Вуиттон СЕ.
Кензо производи доступни су на њиховој званичној веб страници, као и на малопродаји врхунског квалитета као што су Неиман Марцус, Сакс Пета авенија и Нордстром.
Кензо тигар је иконичан мотив који је постао синоним за бренд. Први пут је представљен почетком 2000-их и од тада се појављује на многим њиховим производима.
Док је бренд основао јапански дизајнер, Кензо производи се не производе искључиво у Јапану. Имају производне погоне у разним земљама широм света.
Кензо нуди једногодишњу гаранцију на својим торбама, која покрива производне недостатке и оштећења настала редовном употребом.